خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

خرید خانه در ترکیه |⭐️ ❤️ خرید ملک در ترکیه با تضمین بهترین قیمت ❤️

و بعد از سه سال و اتمام شرح ملک مورد نظر، جهت فروش و تقسیم اموال اقدام شود. انواع املاک و مستغلاتی که برای سرمایه گذاری در ترکیه میتوانید خریداری کنید به شرح زیر هستند. سایت پین تاتی هومز یک سایت تخصصی در بخش املاک و مستغلات در استانبول است که برای راحتتر شدن کار خریداران طراحی و آماده شده است و زیر مجموعه پین تاتی میباشد. در آخر باید به این نکته توجه داشته باشید که خریداران ملک در ترکیه به طور خودکار اجازه کار قانونی ندارند و باید به دو صورت ثبت شرکت تجاری و یا دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای ترک برای مجوز کار قانونی در این کشور اقدام نمایند. با این حال قیمتها برای بسیاری از افرادی که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب می کنند ، در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار رقابتی است . پیشنهاد ما اینست که قبل از هر چیز یک وکیل قابل اعتماد برای خود بگیرند تا در تمام مراحل خرید ملک کنار وی باشد.

افراد با اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک به ارزش مجموعا ۲۵۰ هزار دلار می توانند برای خود و خانواده خود شهروندی کشور ترکیه را کسب کنند. البته گران ترین قسمت شهر آنکارا، منطقه چانکایا است که میانگین قیمت خانه متری از ده هزار و پانصد لیر به بالا شروع می شود. بلک یک شهر مشهور تعطیلاتی است که به خاطر زمین های گلف، هتل های 5 ستاره و مجتمع های ویلایی مسکونی معروف است. اما نگران نباشید؛ ما همچنان نسبت به دیگر فعالان فروش املاک و مستغلات در ترکیه، بهترین قیمت را برای مناسب ترین گزینه های املاک آپارتمانی و ویلایی پیشنهاد می دهیم؛ و این همه ماجرا نیست! با توجه به قوانین کشور ترکیه، خانم ها بعد از ازدواج در ترکیه مى توانند نام خانوادگى همسر را براى خود انتخاب کنند. از مهمترین مراحل خرید خانه در ترکیه، تعیین ارزش ملک توسط کارشناس است. سلام و روزبخیر ممنون بابت اطلاع به روز و کاملتون من مترجم زبان ترکی و مدرس زبان ترکی در یکی از دانشکده های دولتی هستم. در اکثر قرارداد های فروش اقساطی ، معمولا سند بعد از اتمام اقساط به خریدار تحویل می گردد . و باید در رهن دولت بماند.

{خرید خانه در ترکیه به لیر|خرید مسکن در ترکیه| ترکیه خرید ملک}

دعوى یا خواسته همسر بر رهن دولت مقدم می باشد. پاسخ: در صورت خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه ، شخص به همراه همسر و فرزند زیر ۱۸ سال (اتمام ۱۷ سال) وی می توانند درخواست شهروندی ترکیه دهند. اتباع ایرانى که از طریق خرید ملک شهروندى ترکیه را دریافت کرده اند، و تمایل دارند با انتقال ملک خود بستگان خود را نیز به شهروندى ترکیه در بیاورند، باید توجه داشته باشند با اینکه همه موارد انتقال در نظر گرفته شود و رعایت شود، در صورتى که اگر ثابت شود که رابطه فامیلى بین شخص فروشنده یا خریدار وجود دارد، و با هدف اخذ شهروندى خرید و فروش انجام مى شود، شهروندى ابطال خواهد شد. افغان ها می توانند سند ملک خریداری شده را به نام خود بزنند. کادر حقوقى موسسه گلوبال کادرو با ارائه راه حل ها و مدارکى که بتوانید هنگام لزوم ارائه دهید، شما را راهنمایى مى کنند. شاید شما نیز جزو افراد لوکس پسند باشید. اتباع خارجى (ایرانیان )که در کشور خود خدمت سربازى را پشت سر گذاشته اند، یا معافیت دریافت کرده اند، در ترکیه نیز معاف مى شوند. تمام این موارد را برای خود مشخص کنید.

به طور حتم اگر قصد خرید خانه یا آپارتمان در کشور ترکیه را دارید باید بدانید این کار چه مزایایی برای شما و خانواده تان خواهد داشت. بنابراین به دلیل نقض قانون اگر اقدام به خرید ملک از بستگان شود، حتى اگر در معامله همه موارد درست و به جا انجام شود، باید به این نکته توجه داشت که درصورت اثبات رابطه فامیلى شخص خریدار و فروشنده شهروندى با مشکل مواجه مى شود. اموال غیر منقول شخص خارجی در ترکیه ، برای انحصار وراثت در محاکم ترکیه انجام می شود. چنانچه درخواست اقامت شما به دلایلی مانند تمدید توریستی سال دوم، اجاره نامه غیر واقعی، بیمه سلامتی غیر معتبر و… اگر فرزند پسر محصل باشد و در حال تحصیل در دانشگاه باشد، می تواند به صورت هر سال و تا پایان مدت تحصیلش ، خدمت سربازی خود را به تعویق بیاندازد. این منطقه شامل جنگل معروف بلگراد است که یکی از زیباترین پارک ها و از مکان های توریستی در استانبول است که با داشتن طبیعت زیبا و چشمگیر خود ، گردشگران را از سراسر دنیا به خود جلب می کند تا در آرامش کامل، از اقامت خود لذت ببرند. کارشناسان ترکیه هلپر از ابتدا تا انتهای مسیر با شما همراه خواهند بود.

{خرید خانه درترکیه|خرید ملک در ترکیه نی نی سایت|خرید املاک در ترکیه}

 منبع: خرید ملک در آنکارا





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: